Auto-moto

Ovo je temeljito obnovljeni DS N°4: Novi naziv, dvije hibridne i jedna električna verzija

Marka DS Automobiles zvanično je predstavila novi N°4, direktnog nasljednika modela DS 4. Novi model ne samo da dobija novo ime, već donosi i osvježeni dizajn i dostupan je u tri različite verzije pogonskih sklopova.

DS 4 kakav smo poznavali više ne postoji. Model će biti zamijenjen novim DS N°4, drugim modelom francuske marke koji je usvojio novu nomenklaturu, nakon što je prvi put viđena na referentnom modelu marke – N°8.

Novi i potpuno revidirani dizajn

U poređenju sa starim modelom, novi DS N°4 ima impozantniji izgled, zahvaljujući redizajniranom prednjem dijelu. Rešetka, prekrivena u slučaju električne verzije, je šira, a LED farovi su dizajnirani u obliku sirena koje se protežu do branika. Inspirisani su i modelom N°8 i konceptom DS E-Tense Performance. Za one koji odaberu vrhunski Etoile paket opreme, LED Matrix farovi su standardni.

Standardno za sve nivoe opreme, novi DS N°4 dolazi s 19-inčnim felgama, ali dostupne su i veće 20-inčne felge, samo za verziju s PHEV hibridnim motorom. Krov je obojen crnom bojom, što stvara kontrast s ostatkom karoserije. Zadnja svjetla također dobijaju novi svjetlosni potpis, a ovdje se nalazi i poseban osvijetljeni poklopac stvara poseban vizuelni efekat.

Zapremina prtljažnika varira od verzije do verzije

U unutrašnjosti, novi DS N°4 dobija digitalnu instrument tablu od 10,25 inča i centralni ekran od 10 inča za multimedijalni sistem. U zavisnosti od preferencija kupca, unutrašnjost može biti presvučena tekstilom ili Alcantarom. Mogu postojati i dekorativne drvene lajsne, a sjedišta mogu biti presvučena kožom i imati funkcije grijanja, hlađenja, pa čak i masaže.

Novi francuski model ima dužinu od 4,40 metara, širinu od 1,87 metara i visinu od 1,47 metara. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2,67 metara. U zavisnosti od odabranog motora, zapremina prtljažnika se razlikuje. Tako, verzija s jednostavnim hibridom ima prtljažnik od 430 litara, dok verzija sa PHEV sklopom nudi 360 litara. Ako odaberete isključivo električnu verziju, dobit ćete prtljažnik od 390 litara.

Električna verzija s dometom do 450 kilometara

Novi DS N°4 zasnovan je na već poznatoj EMP2 arhitekturi, koja omogućava ugradnju hibridnih i električnih motora. Počnimo prvo s električnom verzijom, nazvanom E-Tense. Pokreće je jedan elektromotor od 213 konjskih snaga i 343 Nm, koji napaja baterija neto kapaciteta 58,3 kWh. To rezultira autonomijom od 450 kilometara u WLTP modu.

Baterija se može puniti maksimalnom snagom od 120 kW, a ciklus punjenja od 20 do 80 posto traje otprilike 30 minuta. U poređenju s druge dvije verzije, DS N°4 E-Tense ima klirens od tla niži za 10 milimetara radi optimizacije aerodinamike.

Plug-in hibridna verzija kombinuje 180 konjskih snaga, četverocilindarski turbobenzinski motor i elektromotor snage 125 konjskih snaga. Cijeli sklop razvija 225 konjskih snaga i 360 Nm obrtnog momenta, što znači da mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 7,1 sekundu. Motor je povezan sa 7-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom.

U električnom načinu vožnje, DS N°4 Plug-in Hybrid ima domet od 81 kilometar u WLTP režimu, uz pomoć baterije od 14,6 kWh. Konačno, hibridna verzija, s konvencionalnim hibridnim motorom, razvija 145 konjskih snaga iz 1,2-litarskog trocilindarskog turbaka i elektromotora integrisanog u 6-brzinski automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom. Ova verzija ima obrtni moment od 230 Nm i može raditi u električnom režimu do 50 posto vremena u gradskoj vožnji.

Autonomna vožnja nivoa 2

Novi DS N°4 standardno dobija napredni paket pomoći DS Drive Assist 2.0, koji donosi sistem autonomne vožnje drugog nivoa. Ostali sistemi uključeni u paket su: sistem za praćenje pažnje vozača, LED Matrix prednja svjetla i Head-Up displej, između ostalog.

Za cijene je još rano. Stellantis će ih objaviti naknadno.

(Klix.ba)

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button