Auto-motoZanimljivosti
U trendingu

GM restaurirao Omegu iz devedesetih i prodao je za gotovo 70.000 dolara

Kao dio proslave stogodišnjice, General Motors je pokrenuo novi program baštine u Brazilu, koji klasičnim Chevroletima daje drugi život. Novoosnovana divizija Chevrolet Vintage fokusirana je na restauraciju lokalno proizvedenih modela i njihovu prodaju u dobrotvorne svrhe.

Prvi u onome što će postati puna serija je potpuno obnovljeni Chevrolet Omega iz 1994. godine, koji je nedavno prodat za 437.500 brazilskih reala ili oko 69.700 dolara po trenutnom kursu.

GM naziva Omegu “najluksuznijim nacionalnim automobilom svih vremena”, napravljenim za kupce koji su očekivali vrhunsku tehnologiju početkom devedesetih godina prošlog stoljeća. Brazilska verzija je predstavljala Opel Omegu i Vauxhall Carlton, modele koji su se prodavali u Evropi, pa čak je dijelila korijene s rijetkim Lotusovim performansnim limuzinama tog doba.

Američki kupci ga se možda sjećaju u drugom obliku, kao model Cadillac Catera, koji se prodavao u SAD-u od 1996. do 2001. godine te je u suštini bio preimenovana Omega s nekoliko Cadillacovih ukrasa.

Omega za južnoameričko tržište proizvodila se od 1992. do 1998. godine, prije nego što je ponovo predstavljena kao preimenovani Holden Commodore uvezen iz Australije.

Specifični automobil koji je restaurirao GM Vintage je Omega CD iz 1994. godine, a koji sadrži nekoliko dodatnih detalja od Irmschera, njemačke tuning kuće s dugom historijom modificiranja Opelovih automobila

Prema Chevroletu, automobil je prvobitno pripadao visokom rukovodiocu u brazilskom finansijskom sektoru. Uprkos dobrom stanju, podvrgnut je potpunoj restauraciji u fabričkim stilovima s ciljem vraćanja “salonskog kvaliteta”.

Projekt je započeo potpunim rastavljanjem vozila, a svaka komponenta je pregledana kako bi se utvrdilo da li se može sačuvati ili ju je potrebno zamijeniti originalnim fabričkim dijelovima.

Nakon ponovnog sastavljanja, automobil je prošao niz dinamičkih testova na GM-ovom poligonu za testiranje, kako bi se osiguralo da pruža osjećaj i funkcioniše baš kao prije tri decenije.

Karoserija je dobila novi sloj boje, svjetla su vraćena u fabričko stanje, a unutrašnjost je presvučena materijalima koji odgovaraju tom periodu.

Automobil i dalje ima svoju prepoznatljivu digitalnu kontrolnu ploču, koja je bila visokotehnološki novitet u svoje vrijeme. Ispod haube se nalazi 3,6-litarski linijski 6-cilindrični motor koji je tunirao Irmscher, a isporučuje oko 200 KS. Snaga se prenosi na stražnje točkove putem četverostepenog automatskog mjenjača.

Aukcija održana je 6. decembra u brazilskom muzeju Carde, a konačna cijena od 437.500 brazilskih reala (oko 69.700 eura).

U planu su i daljnje restauracije. GM kaže da će Omega biti prvi u seriji oživljenih klasika koja uključuje Chevrolet S10 pickup za reli, modificiranu Opalu, Monzu i Kadett GSi, a svi će dobiti isti nivo pažnje od Chevrolet Vintage odjela.

klix

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Back to top button