Auto-moto

Guraj tamo gdje ide, nasljednik Forda EcoSport sve bliže

Duhovni nasljednik EcoSporta, novi kompaktni crossover konkurentne cijene stići će 2026. godine s hibridnim i električnim motorima. Proizvodnja će se odvijati u Španiji, a zvanična premijera se očekuje tokom 2026. godine. U Fordu očekuju mnogo od ovog modela.
Kao što smo već najavili Ford sprema novi crossover u popularnom B-segmentu. Nakon što se s tržišta povukao omiljeni model poput Fieste, a isto će se desiti i s Focusom krajem godine, američki brend radi na novom modelu osmišljenom da popuni prazninu koja je ostala u kompaktnom segmentu.

Novi model, koji bi mogao biti nasljednik EcoSporta, neće biti jednostavna evolucija. Naime, Fordov crossover će čini se ipak imati drugačije ime, novi dizajn i pozicioniranje s ciljem da postane jedan od najpristupačnijih Fordova u ponudi. Bit će dostupan s više pogonskih motora, ne samo električnim, već i hibridnim – vjerovatno u blagoj hibridnoj i potpuno hibridnoj verziji, a nije isključena ni plug-in varijanta.

Ciljano tržište će biti Evropa, gdje je potražnja za kompaktnim i svestranim crossoverima i dalje visoka. Iako još uvijek nedostaju službene slike, a pojedini renderi prikazuje moderan i agresivan dizajn, u skladu s najnovijim Fordovim dizajnerskim jezikom.

Među istaknutim elementima nalazimo tanka LED dnevna svjetla, veliku prednju masku s horizontalnim letvicama i sive plastične umetke za zaštitu branika. Izgled djeluje mišićavo, dok bi dimenzije trebale biti nešto manje od Puminih. Naime, dužina bi trebala biti oko četiri do 4,1 metar. Čak bi i putnički prostor mogao dijeliti neke tehnološke elemente s Pumom, poput digitalne instrument ploče i multimedije najnovije generacije.

Novi Fordov crossover će se proizvoditi u Fordovoj fabrici Almussafes u Španiji, gdje je potvrđen razvoj modela na „multi-energetskoj“ arhitekturi. Ovo je fleksibilna platforma, sposobna da primi različite tipove motora: blagi hibrid, potpuni hibrid, moguće plug-in hibrid, pa čak i 100 posto električni pogon.

Ova fleksibilnost će omogućiti Fordu da ponudi svestran model koji je u skladu s potrebama kupaca koji su sve više orijentisani na elektrifikaciju, ali još nisu spremni za potpuni prelazak na električni pogon.

Da bi se takmičio u sve zatrpanijem segmentu, novi Ford B-SUV će se također morati fokusirati na agresivno pozicioniranje cijena, koje bi mogle početi od oko 20.000 eura. Cilj će biti ponuditi konkretnu alternativu modelima kao što su Dacia Duster, Renault Captur i Volkswagen T-Cross, kombinujući pristupačnost, tehnološke karakteristike i sigurnost.

(Klix.ba)

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button