
U toku je završetak zaključenja ugovora na osnovu provedene konkursne procedure za izdavanje hotela „Posavina“ na korištenje zakupcu, potvrđeno je iz Kancelarije za upravljanje javnom imovinom.
Što se tiče poslovnog prostora bivša „Samoposluga“, koji je jedan od najatraktivnijih u gradu, do sada su neuspješno realizovana dva konkursa davanja u zakup ovog poslovnog prostora.
Sada je u pripremi novi konkurs gdje će se, kao i za hotel „Posavina“, uzeti u obzir visina ulaganja koja je neophodna za uređenje ovog objekta.
Što se tiče statističkih podataka, Brčko distrikt ima oko 300 različitih poslovnih prostora, ali taj broj nije naročito ilustrativan jer podrazumijeva i pojedinačne prostorije unutar većih javnih objekata. To znači da broj od 300 poslovnih prostora obuhvata i kancelarije koje koriste različita odjeljenja ili institucije Distrikta, kao i prostore u društvenim objektima.
Broj poslovnih prostora za koje postoje ugovori o zakupu sa fizičkim ili pravnim licima na osnovu redovnih konkursa, kreće se između 100 i 150. Taj broj povremeno se mijenja zbog promjena poput rekonstrukcija objekata, raskida ugovora ili potrebe Vlade Brčko distrikta za drugačijim korištenjem tih prostora.
„Po tom osnovu, Distrikt godišnje ostvaruje prihode između 800.000 i 900.000 konvertibilnih maraka. Zakupnine su propisane pravilnikom i početne cijene mjesečnih zakupnina kreću se od 15 konvertibilnih maraka po metru kvadratnom u prvoj zoni do dvije konvertibilne marke po metru kvadratnom u krajnjoj zoni. Stvarne izlicitirane cijene zavise od tržišnih uvjeta, atraktivnosti poslovnog prostora i planiranih poslovnih djelatnosti“, rekla je Dijana Pajić, direktorica Kancelarije za upravljanje javnom imovinom.
(nula49)