Tehnologija

Krivci za najveći IT kvar u historiji klijentima poslali bonove za hranu kao znak izvinjenja a koji ne rade

CrowdStrike, kompanija koja je odgovorna za globalni IT kvar čija se šteta procenjuje na milijarde američkih dolara, poslala je klijentima bonove za hranu vredne deset dolara kao izvinjenje. Međutim, ovi bonovi nisu funkcionalni, što je dodatno pogoršalo situaciju.

„Shvatamo probleme s kojima ste se susreli i da je rešavanje problema bio dodatni posao, te šaljemo našu srdačnu zahvalnost i izvinjenje za neprijatnosti“, naveli su iz CrowdStrikea, ali bonovi su se pokazali neupotrebljivim.

Ovaj potez je naišao na kritike, s obzirom na to da su pogođene kompanije pretrpele milionske gubitke. Ovaj incident naglašava potrebu za ažuriranjem zakona i regulativa u tehnologiji, koji trenutno ne zahtevaju odgovornost za štetu prouzrokovanu proizvodima.

CrowdStrike je ponovo u centru pažnje zbog narušenog imidža, a konkurenti poput SentinelOne, Harmony Endpoint, Cortex XDR i Symantec sve više privlače pažnju. Izvještaj Parametrixa pokazuje da je ukupni izravni finansijski gubitak američkih kompanija s liste Fortune 500, izuzev Microsofta, iznosio 5,4 milijarde dolara, prenosi Sky News.

Povezani članci

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button