Viber preporučuje pet funkcija koje su korisne svima i mogu spriječiti neželjene pozive i poruke

Rakuten Viber želi da podsjeti svoje korisnike kako da se zaštite i stvore sigurno online okruženje za sebe dok surfuju kroz živahne tokove komunikacije ovog sadržajnog ljeta.
Rakuten Viber je uvijek bio i bit će posvećen pružanju sigurne i pouzdane platforme za komunikaciju svojim korisnicima, bez obzira na to gdje se oni nalazili – primjenjujući unaprijeđene inovativne digitalne proizvode koji će dodatno pospješiti korisničko iskustvo i promovisati privatni, sigurni i pouzdani ambijent za razgovore svima u Srbiji.
U namjeri da komunikaciju održi na najvišem nivou organizovanosti, Rakuten Viber predlaže svoj izbor od pet sigurnih i sigurnih funkcija koje će biti korisne svima, a ujedno spriječiti da ih nepoželjni pozivi i poruke remete u svakodnevici.
- Sakrijte prikaz statusa „Pregledano“ i „Na mreži“: Viber vam omogućava da sakrijete vaš status pregleda poruka i trenutnog prisustva u aplikaciji. Prilagodite vidljivost ovih parametara unutar „Postavki“ u aplikaciji – odlaskom u odjeljak“Privatnost“.
- Ne izlažite vašu fotografiju pred korisnicima koji nisu među vašim kontaktima: U mogućnosti ste da učinite vašu profilnu fotografiju nevidljivom za druge korisnike aplikacije. Da biste ovo uradili, ugasite tu opciju u postavkama Privatnosti unutar Vibera: odjeljak „Još“ – „Postavke“ – „Privatnost“ – ugasite parameter „Prikaži svoju fotografiju“.
- Zahtjevi za razmjenu poruka: Pozivi za pridruživanje grupnim prepiskama ili kanalima od nepoznatih korisnika u Viberu automatski bivaju ubačeni u fasciklu Zahtjeva za razmjenu poruka. Korisnik uvijek može da „prihvati“ poziv, poslije čega se prepiska premješta unutar ekrana svih ostalih prepiski. Ova funkcija je omogućena kao početni standard u Viberu.
-
- Lista za blokiranje: Telefonski brojevi koji su blokirani u Viberu će se pojaviti u listi blokiranih korisnika. Blokirani ljudi neće moći da šalju poruke ili zovu korisnike, dodaju ih u grupe ili prate novosti u njihovom online statusu i profilnim fotografijama. Korisnici mogu lako da pristupe ovoj listi u njihovim podešavanjima na Viberu kako bi eventualno deblokirali određeni telefonski broj.
- ID pozivaoca i automatska provjera spama: Korisnicima je omogućeno da aktiviraju „ID pozivaoca“ kako bi identifikovali moguće nepoželjne pozive na Android uređajima – i „Automatsku provjeru spama“ za poruke na iOS i Android uređajima. Obje funkcije pomažu korisnicima da lako prepoznaju komunikaciju naznačenu kao samovanje, kako ne bi odgovarali pozivaocima i na sadržaj koji ih ne čini spokojnim. Opcije su dostupne pod odjeljkom „Podešavanja“ – „Pozivi i poruke“.
Preporuka profesionalaca – kontrolišite ko može da vas doda u Viber grupe:
Korisnicima je omogućeno da ograniče profile i vrstu kontakata koji bi mogli da ih dodaju u grupe unošenjem promjena u postavke privatnosti. Ova funkcija može biti aktivirana unutar aplikacije pri odjeljku „Postavke“ – „Privatnost“ – „Kontrolišite ko vas može dodavati u grupe“.
Kako kretanje kroz svijet digitalne privatnosti i sigurnosti često može biti zamorno, Rakuten Viber će uskoro svojim korisnicima predstaviti novi specijalizovani interaktivni chat-bot koji će pomoći i podržati korisnike u saznanjima kako mogu da zaštite sve što im je od važnosti i značaja na mreži.
Rakuten Viberu je nedavno dodeljen „Service Organization Control (SOC) 2 Type II“ certifikat koji potvrđuje primjenu rigoroznih sigurnosnih protokola sa ciljem pružanja sigurnosti, dostupnosti, povjerljivosti i privatnosti korisničkih podataka. Ovo ostvarenje je – u skladu sa činjenicom da je Rakuten Viber jedna od prvih među najvećim aplikacijama za razmjenu poruka koja je još 2016. primijenila potpunu enkripciju sa-kraja- na-kraj za sve privatne 1-na-1 grupne prepiske i video pozive – prepoznato kao garancija za stvaranje i održavanje sigurnosnog i pouzdanog komunikacijskog okruženja za sve njene korisnike širom svijeta
Tim Rakuten Vibera se raduje daljim koracima u ostvarenju misije da svojim korisnicima u Srbiji omogući najbolje moguće korisničko iskustvo u svojoj aplikaciji.
(Klix)